• Log in
  • 0

    Geen producten in je winkelmand.

Eigen kantoor inrichten? Dit zijn de BESTE kantoorartikelen en kantoormeubels! 

ingovandriel
  | 
27 december 2022

Als ondernemer is het fijn om je eigen kantoor te hebben. Vaak heb je hier als startende ondernemer echter nog niet veel budget voor. Dan is het fijn als je een thuiskantoor kunt inrichten. Werken in een eigen kantoor of een eigen thuiskantoor, heeft veel voordelen ten opzichte van werken aan de keukentafel. Voor een eigen kantoor heb je wel verschillende kantoorartikelen en kantoormeubels nodig. Welke spullen zijn dat precies? Hoe richt je je eigen kantoor in als je een hip en modern kantoor wilt? En waar moet je verder over nadenken? We hebben het voor je uitgezocht. Je leest het in dit artikel. 

Voordelen van een eigen kantoor huren

Er zitten veel voordelen aan het huren van een eigen kantoorruimte. Aan het begin, als je een startende ondernemer bent, is dit misschien nog niet te betalen. Richt dan een thuiskantoor in, als je er de ruimte voor hebt. Op het moment dat je voldoende geld verdient, kun je alsnog een eigen kantoor huren en inrichten. Ik deel hieronder de voordelen met je van een eigen bedrijfsruimte huren. 

✅ Een eigen werkplek op locatie zorgt ervoor dat je meer gefocust werkt. Werken aan de keukentafel zorgt voor afleiding, je bent sneller geneigd om huishoudelijke klusjes op te pakken, even snel tussendoor. Maar het is ook onduidelijk voor vrienden of familie. Zij denken al snel dat je niet aan het werkt bent, als ze bijvoorbeeld even langslopen; 

✅ Privé en zakelijk worden beter gescheiden doordat je werkplek ergens anders is; 

✅ Een werkplek op locatie zorgt ervoor dat je alle benodigdheden, zoals kantoorartikelen, dicht bij de hand hebt, in plaats dat het overal in huis verspreid ligt; 

✅ Als je klanten ontvangt, is het fijn om dit op een externe locatie te doen. Door die ruimte een professionele uitstraling te geven, laat je zien dat het niet om een tijdelijke business of een hobby gaat. Een eigen kantoorruimte straalt continuïteit uit; 

✅ Een bedrijfsruimte huren, doe je vaak op een locatie waar andere kantoorruimtes zijn. Dit betekent dat je tussen de bedrijven zit. Netwerken met andere ondernemers is nog nooit zo gemakkelijk geweest;

✅ Een ander voordeel is dat je je met een eigen bedrijfsruimte meer ondernemer voelt en dat straal je dan ook uit! 

Waarom een thuiswerkplek inrichten? 

Sommige ondernemers voelen zich ondernemer als ze naar ‘hun eigen kantoor gaan’. Andere ondernemers werken liever vanuit huis. Thuiswerken heeft als allergrootste voordeel dat je geen reistijd hebt. Je stapt uit bed en je start je laptop op wanneer jij dat wilt. Vooral voor ondernemers die een eenpitter zijn is dit fijn. 

Een belangrijke reden waarom sommige ondernemers kiezen voor het inrichten van een eigen thuiswerkplek, zijn de kosten. Een eigen werkplek inrichten in huis, is goedkoper dan een eigen werkplek huren op locatie. Je betaalt dan namelijk geen reiskosten, internetverbinding, elektriciteitskosten en de kosten voor de kantoorruimte. Elektriciteitskosten en kosten voor de internetverbinding betaal je thuis toch al, dus dit zijn geen extra kosten. Een ander aantrekkelijk voordeel is dat je met thuiswerken toch wat flexibeler bent qua werktijden. Althans, dat voelt vaak zo. Bij het huren van een eigen kantoorruimte, voel je je toch sneller verplicht om daar elke werkdag (en wellicht ook tussen 09:00 en 17:00 uur) heen te gaan. Je betaalt er namelijk huur voor, dus is het zonde als je niet optimaal gebruikmaakt van je kantoor. 

Welk interieur voor jouw eigen droomkantoor? 

In een eigen kantoor zijn verschillende kantoormeubels nodig, wil je er kunnen werken. Het is afhankelijk van de grootte van de ruimte, welke meubelen je er wilt neerzetten. Maar wat echt noodzakelijk is in een kantoorruimte, is een bureau en een bureaustoel. Als je een ruim budget hebt, kies dan voor een zit- en stabureau. Het is goed om zitten en staan af te wisselen tijdens het werken. Zorg sowieso dat je voldoende beweegt tussen de werkzaamheden door. Door de hele dag te zitten, krijg je namelijk sneller last van je rug, schouders, nek en de rest van je lichaam.

Tip: koop een ergonomische bureaustoel. Dit is een bureaustoel die beter is voor je rug. Het heeft herstelbare armleuningen en kan daardoor precies worden aangemeten voor je rug. Het is daarnaast fijn als je een kast hebt in je kantoorruimte waar je alle kantoorartikelen in opbergt. Wat je verder nodig hebt, ligt aan de functie die je vervult. Ontvang je bijvoorbeeld klanten op kantoor? Denk dan aan een extra stoel of meerdere stoelen, eventueel een aparte vergadertafel en een koffiezetapparaat en theekoker.

Een hip en modern kantoor inrichten

Een ondernemer met een eigen kantoor wil deze vaak zo functioneel mogelijk inrichten. Maar een hippe en moderne uitstraling komt ook steeds vaker voor. En terecht: een hip en modern kantoor straalt frisheid uit en nodigt uit tot (samen)werken. Een belangrijk element dat terugkomt in een hip kantoor, is veel daglicht. Daglicht zorgt ervoor dat je fris en fruitig blijft, zodat iedereen gedurende de dag goed gefocust blijft. Komt er niet voldoende daglicht binnen? TL-lampen maken een kantoor absoluut niet gezellig. Er wordt daarom steeds vaker voor subtiele verlichting gekozen om de sfeer te bepalen.

Bij een modern kantoor zie je verspreid door het pand vaak verschillende, flexibele werkplekken. Heb je er de ruimte voor? Maak dan verschillende hoekjes of kamers waar bureaus staan of eventueel een zithoek waar je kunt werken. 

Daarnaast is kleur belangrijk in een kantoorruimte. Er wordt niet meer alleen voor saaie kleuren gekozen zoals wit, grijs of zwart, maar juist regelmatig een combinatie hiervan met fellere kleuren. Dit maakt de werkplek nog persoonlijker en sprekender. Zorg wel dat je nog rust krijgt in je kantoor. Maak de boel niet té bont, dus.

Wil jij die hippe en moderne kantoormeubels kopen? Laten we eens kijken naar aanbieder Kantoormeubelen Plus. 

Hippe kantoormeubelen kopen? Check Kantoormeubelen Plus!

Kantoormeubelen Plus is een Belgische webshop die ergonomisch kantoormeubilair verkoopt. Ergonomisch houdt in dat het meubilair zich aanpast naar de omstandigheden en de eigenschappen van de mens. Dus bijvoorbeeld aan een ergonomische bureaustoel die zich aanpast aan hoe je zit, zodat je optimaal functioneert. Het meubilair wat men hier verkoopt is niet alleen ergonomisch, maar ook nog eens hip en modern. 

De visie van Kantoormeubelen Plus is duidelijk, ze verkoopt hoge kwaliteit voor een lage prijs. Ze is van mening dat ergonomische kantoormeubelen kwalitatief goed moeten zijn, maar ook betaalbaar voor iedereen. Ze verkoopt daarom bekende en ook minder bekende merken. Denk aan Bill & Me, Zuiver, Dutch Decor en nog veel meer. Die prijzen die Kantoormeubelen Plus vraagt, blijven laag. Dit bedrijf levert alle artikelen rechtstreeks aan de klant. 

Alles is direct uit voorraad leverbaar, waardoor er een snelle levering plaatsvindt. Deze ergonomische kantoormeubelen mag je altijd gratis uitproberen. Als je het niet lekker vindt zitten, mag je de meubelen terugsturen naar de webshop. De kosten voor het terugsturen zijn wel voor eigen rekening, maar deze service is wel heel fijn. Zo zit je nooit vast aan kantoormeubelen die uiteindelijk toch niets voor je blijken te zijn!

Voordelen Kantoormeubelen Plus 

Je kantoormeubelen aanschaffen bij Kantoormeubelen Plus heeft verschillende voordelen. Je vindt ze hieronder.

✅ Kantoormeubelen Plus levert gratis kantoormeubelen in België en Nederland. Wel moet je bestelling een waarde van €500 hebben;

✅ De ergonomische kantoormeubelen zijn direct uit voorraad leverbaar; 

✅ De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar voor vragen over meubels, offertes of voor passend advies over meubels voor in een kantoorruimte; 

✅ Kantoormeubelen Plus levert een modern en hip design kantoormeubilair en ander meubilair mét garantie;

✅ Er is ook een outlet in de webshop, waar je het hippe en moderne kantoormeubilair tegen lagere prijzen bestelt. Dit is vaak de collectie van voorgaande jaren die afgeprijsd is.

Kantoormeubelen Plus reviews en ervaringen

Nu we weten wat Kantoormeubelen Plus precies doet, is het ook interessant om te weten wat andere gebruikers ervan vinden. Een aanbieder laat altijd zien hoe goed de producten zijn die ze verkoopt, maar een gebruiker ervaart het product pas echt. Hij of zij vertelt je meer over de ervaring met het product en de klantenservice. Daarom heb ik hieronder wat reviews over Kantoormeubelen Plus verzameld. 

Hendrik vertelt over zijn ervaring met Kantoormeubelen Plus: “Het zijn fijne spullen van Kantoormeubelen Plus. We moesten een nieuw kantoor inrichten en hadden daarvoor alles nog nodig. Ik ben toen gaan zoeken op internet en kwam uit bij deze leverancier. We hebben hier alle bureaus en bureaustoelen besteld. Ik had wat vragen dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice en die heeft mij goed geholpen. Het leveren van de spullen ging erg gemakkelijk. Ik ben een zeer tevreden klant”
 
“Bij Kantoormeubelen Plus kan je ook voor andere dingen terecht, ik heb daar een loungebank besteld. Helaas was het artikel niet naar wens. Het paste niet bij de rest van het interieur, ik had de kleur van de bank anders ingeschat. Dit was mijn fout. Gelukkig kon ik de loungebank gemakkelijk retour aanmelden en werd deze snel opgehaald door een koeriersdienst. De klantenservice heeft me hier goed mee geholpen. Jammer dat de kleur niet goed was,” vertelt Martin over zijn ervaring met de webshop Kantoormeubelen Plus.

De heer Seggelink heeft een teakhouten tv-meubel besteld en is zeer tevreden over zijn bestelling bij Kantoormeubelen Plus. Hij vertelt hier het volgende over: “Ik heb een teakhouten tv meubel besteld via de webshop. Het bestellen ging zeer gemakkelijk, binnen een aantal dagen werd het tv-meubel afgeleverd bij mij thuis. Ik was wel wat sceptisch, want ik vond het een scherpe prijs voor deze teakhouten uitvoering. Bij andere webshops of winkels betaal je hier veel meer voor. Echter, deze twijfels waren ongegrond, want het tv-meubel werd keurig afgeleverd op het afgesproken tijdstip. Ik ben een tevreden klant en geef Kantoormeubelen Plus het cijfer 10”.

Koop je kantoorartikelen bij Office-Deals! 

Op zoek naar kantoorartikelen? Koop al je kantoorbenodigdheden bij Office Deals. De webshop met het breedste assortiment aan kantoorartikelen tegen lage prijzen! Office Deals is een webshop die kantoorartikelen groothandel verkoopt. Deze webshop heeft een groot assortiment. Een must voor elke branche om hier kantoorartikelen te bestellen! 

Door het grote assortiment, worden de producten tegen lage prijzen aangeboden. Er is een klantenservice aanwezig, die per e-mail of telefoon bereikbaar is. Office Deals staat voor een directe service, gegeven door vakmensen. Dus ook de klantenservice is erg hulpvaardig. Ze denkt graag mee in oplossingen en beantwoordt de vragen binnen 24 uur. 

Voordelen van Office Deals  

Een bestellingplaatsen bij de webshop van Office Deals heeft verschillende voordelen. Waarom kies je voor Office Deals? Dat zal ik je vertellen: 

✅ Office Deals hanteert een snelle verzending. Vandaag voor 19:00 uur besteld, is morgen verzonden;

✅ Bij grote inkoopbestellingen wordt er een offerte op maat gemaakt en is er een korting op de order mogelijk; 

✅ De klantenservice geeft advies op maat, biedt nazorg en denkt mee in oplossingen. Zij is per telefoon, chat of via het contactformulier op de website bereikbaar; 

✅ Office Deals heeft een omvangrijk assortiment aan kantoorartikelen. Daarnaast biedt ze een specialistisch assortiment aan op aanvullende gebieden rondom kantoorartikelen, bijvoorbeeld afvalbakken. Ze levert kantoorartikelen in Amsterdam, kantoorartikelen in Rotterdam en kantoorartikelen in Utrecht en natuurlijk in de rest van Nederland; 

✅ Office Deals heeft het ICT Waarborgkeurmerk en het Qshops keurmerk. 

Office Deals reviews en ervaringen 

Ik kan me zo voorstellen dat je na het lezen van alle informatie over Office Deals geïnteresseerd bent in de ervaringen van gebruikers. Daarom heb ik hieronder wat reviews van gebruikers verzameld. Zo kun je zelf beoordelen of de producten echt zo goed zijn als dat de aanbieder zegt.

De heer Pahlad zegt het volgende over zijn ervaringen met Office Deals: “Wat een geweldige service. Ik had doorzichtig Scotch tape van 3M besteld. Het product werd supersnel geleverd en was goed verpakt. Ik vond ze bij deze aanbieder het goedkoopste. De prijs en kwaliteitverhouding is hier goed. Ik raad Office Deals zeker aan andere mensen aan.”

“Mijn ervaring met Office Deals was prima. Bij de bestelling had ik nog wat vragen over de producten, dus ik heb contact gehad met de klantenservice. Zij heeft mij goed advies gegeven en gelukkig kon ik mijn bestelling nog annuleren. Ik heb daarna de goede bestelling geplaatst via de klantenservice. Deze bestelling werd pas na een week geleverd, maar hier was ik op de hoogte van gebracht. Ik vind de communicatie van het bedrijf erg goed en ga hier zeker nog een keer een bestelling plaatsen,” vertelt Hella over haar ervaring met Office Deals.

Foar heeft ook een bestelling gedaan bij Office Deals en zegt hier het volgende over: “Ik was op zoek naar een eenvoudige kleurenlaserprinter voor dagelijks gebruik. Office Deals bood de een Brother laserprinter aan voor een lage prijs. Deze heb ik meteen besteld en werd binnen enkele werkdagen geleverd. Ik was zeer verbaasd over deze snelle levering! Bij deze webshop ga ik vaker wat bestellen.”

kantoorartikelen

Voordelig inrichten met Goedkoopste Kantoorartikelen!

De website Goedkoopste Kantoorartikelen positioneert zichzelf als de goedkoopste aanbieder van kantoorartikelen. Daarom zijn er geen Goedkoopste Kantoorartikelen kortingcodes te vinden op de website: de kantoormeubels worden al tegen de laagste prijzen aangeboden. In de webshop vind je meer dan 15.000 artikelen. Deze artikelen worden na bestelling direct uit voorraad geleverd. Doordat er alleen bestellingen mogelijk zijn via de website, geldt de laagste prijsgarantie. 

De laagste prijsgarantie wordt gegeven op alle producten die beschikbaar zijn op de website. Het is helaas niet mogelijk om de producten vooraf te bekijken in een showroom, maar op de website zijn er wel zo uitgebreid mogelijk productomschrijvingen toegevoegd. De webshop heeft verschillende keurmerken, hierdoor weet je dat het een betrouwbare webshop is. De keurmerken zijn Trustmark en Kiyoh. Goedkoopste Kantoorartikelen verkoopt een eigen huismerk, maar je vindt er ook diverse A-merken. Denk aan kopieerpapier van Double A of de handige notitieblaadjes van het merk Post-it. 

De voordelen van Goedkoopste Kantoorartikelen

Een bestelling plaatsen bij de Goedkoopste Kantoorartikelen heeft verschillende voordelen. Ik neem ze hieronder met je door.

✅ Heb je de bestelling ontvangen, maar ben je hier niet tevreden over? Dan mag je de bestelling binnen 14 dagen retourneren naar de webshop; 

✅ De webshop Goedkoopste Kantoorartikelen heeft een aantal keurmerken ontvangen. Dit zijn de keurmerken Webshop Trustmark en Kiyoh;

✅ Plaats je een bestelling op een werkdag voor 17:00 uur? Dan wordt deze de volgende dag nog geleverd;  

✅ De klantenservice is dagelijks bereikbaar van 08:30 uur tot 17:00 uur via telefoon, e-mail of het contactformulier op de website; 

✅ Een groot aantal A-merken en de huismerken van Goedkoopste Kantoorartikelen worden tegen de scherpste prijzen verkocht

Goedkoopste Kantoorartikelen reviews en ervaringen

Ook van de webshop Goedkoopste Kantoorartikelen is het natuurlijk interessant om te weten hoe gebruikers de webshop ervaren. Dan weet je pas echt of het bedrijf zich aan haar afspraken houdt.

Elly heeft een review over Goedkoopste Kantoorartikelen achtergelaten en ze zei hierover het volgende: “Wat een goedkope en degelijke kantoorartikelen heeft deze webshop. De artikelen bestel je gemakkelijk online. In de webshop staan duidelijke productomschrijvingen. Ik heb de artikelen snel ontvangen en ze waren ook erg goed ingepakt. De klantenservice is erg behulpzaam, als er een probleem is. Ik ben een tevreden klant.”

Vandaag bestellen en morgen levering. Ik ben zeer tevreden over Goedkoopste Kantoorartikelen. Ik bestel daar graag wat. Ik ben erg tevreden over deze leverancier en ik raad deze leverancier graag aan andere mensen aan. Ik heb één puntje van kritiek. Ik vind de nieuwe website niet overzichtelijk, producten zijn lastig te vinden. Bepaalde producten staan ook onder de verkeerde categorieën. Misschien wordt dit nog aangepast, maar voor nu is het vervelend zoeken”, vertelt Jan over zijn ervaring met Goedkoopste Kantoorartikelen.

Karin vertelt over haar ervaring met deze leverancier: “Ik ben erg tevreden over de webshop, klantenservice, levering en bestelde producten. Het enige wat ik vond dat beter kon, is dat de producten beter verpakt hadden moeten worden. Er zat namelijk veel plastic in de doos, want de producten waren klein. Je had het ook in een kleinere doos kunnen verpakken. Maar ik ben wel een erg tevreden klant, vandaag bestellen en morgen leveren is een super service en zie je niet vaak meer in deze tijden.”

Conclusie

Wil je een hip en modern kantoor inrichten? Maar daarnaast ook ergonomische kantoormeubels aanschaffen, zodat je een betere houding aanneemt terwijl je werkt? Ga dan naar de webshop van Kantoormeubelen Plus. Dat is de webshop waar je hippe en moderne kantoormeubelen voor thuis aanschaft tegen lage prijzen. Kantoormeubelen Plus verkoopt hoogwaardige meubelen tegen lage prijzen, want ze wil dat kwalitatief goede kantoormeubelen voor iedereen toegankelijk zijn.

Office Deals is de webshop met het breedste assortiment aan kantoorartikelen. Door het enorme assortiment, biedt ze kantoorartikelen tegen scherpe prijzen aan. Office Deals is interessant voor kleine en grote ondernemers. Voor elk bedrijf en elke ondernemer is het mogelijk om hier kantoorartikelen te scoren en een ideaal kantoor in te richten.

Wil je de allergoedkoopste kantoorartikelen aanschaffen? Ga dan naar de website van Goedkoopste Kantoorartikelen. Daar vind je het grootste assortiment aan kantoorartikelen tegen de allerlaagste prijzen. Met een ruim assortiment, waar zelfs A-merken tegen lage prijzen worden aangeboden, ben je hier nooit een dief van je eigen portemonnee.

Meest gestelde vragen

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Ik heb er hieronder al een paar beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan hoor ik graag van je.

1. Waar bestel je kantoorartikelen online?

Online vind je veel webshops waar je kantoorartikelen bestelt. Je vindt bijvoorbeeld via Google verschillende webshops als je het woord kantoorartikelen intikt. Maar de webshops waar je de goedkoopste kantoorartikelen bestelt, zijn Office Deals en de Goedkoopste Kantoorartikelen. Deze 2 webshops vind je ook terug in dit artikel. Je koopt bij beide webshops kantoorartikelen van A-merken tegen de laagste prijzen.

2. Welke kantoorartikelen gebruik je het meest?

In een eigen kantoor of op een thuiswerkplek, gebruik je vooral de volgende kantoorartikelen. Denk aan opbergmappen, ringbanden, showtassen en ordners, maar ook aan schrijfwaren, zoals potloden, pennen en markers. En wat dacht je van een printer met toners en voldoende papier? Ook schrijfblokken/notitieblokken zijn erg handig.

Artikel uit de categorie:
Eigen bedrijf starten

0 Reacties op "Eigen kantoor inrichten? Dit zijn de BESTE kantoorartikelen en kantoormeubels! "

Geef een reactie op dit artikel

© 2024 Oogvoorondernemers. - Powered by Maatos